چگونه پیج دیسیبل شده و غیر فعال شده اینستاگرام خود را برگردانیم

مرکز تخصصی پشتیبانی امنیت اینستاگرام
تیم پشتیبانی امنیت اینستاگرام به اختصار با نام تجاری ®IGSST زیرمجموعه استارت آپ امنیت پرداز نوین ، در حوزه ارائه خدمات امنیت سایبر به کاربران شبکه اجتماعي اینستاگرام از سال 2014-1393 مشغول فعالیت میباشد و هم اکنون به صورت منسجم بر روی بستری هوشمند ، از امینت کاربران اینستاگرام مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و بنابر آخرین پروتکل های امنیت حوزه سایبر پشتیبانی خواهد کرد . رسالت امنیت پرداز نوین ، ایجاد تجربه ای امن و خوشایند ، همراه با آرامش خاطر در استفاده از شبکه های اجتماعی و تکنولوژی های روز جهانی برای هموطنان گرامی و گسترش فرهنگ امنیت در سطح کشور است. ®IGSST در تلاش است با تعهد به تسرّی انتفاع قانون مند از شبکه های اجتماعي ، امنیت داده های شخصی و اطلاعات کاربران گرامی را فراهم آورد و در بخش پیشگیری از وقوع چالش های امنیتی کاربران و مرتفع سازی این مشکلات خدمات خود را ارائه نماید.
اطلاعات بیشتر

بازگردانی صفحات دیسیبل شده اینستاگرام

بازگردانی  صفحات دیسیبل شده اینستاگرام

 !پیج اینستاگرام دیسیبل شده خود را برگردانید

 

یکی از شایع ترین مشکلات امنیتی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام حذف یا دیسیبل شدن ناگهانی صفحات شخصی یا تجاری است. معضلی سردرگم کننده ، ناراحت کننده و البته نگران کننده  ! 

پیج هایی که شاید حاصل ماه ها و سالها فعالیت بوده و یادگاری از خاطرات  تلخ و شیرین مختلفی باشد که هیچ کدام از ماها دوست نداریم از آن ها دست بکشیم . یا هم صفحات تجاری که بعد از مدت ها تلاش و جذب مخاطب خود به فعالیت مشغول بودند.

 

اما چرا صفحات اینستاگرام مسدود یا دیسیبل میشوند؟

قوانین سخت گیرانه و صد البته باگ هایی در هوش مصنوعی اینستاگرام که گاها به صورت اشتباهی صفحات را مغایر قوانین خود تشخیص میدهند و استفاده از vpn ها  اصلی ترین عوامل دیسیبل شدن این صفحات هستند .

هر یک از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دارای قوانین و شرایط استفاده ای هستند که کاربران با تخطی از آنها شرایط لازم جهت استفاده از این شبکه ها را ازدست میدهند و بر اثر آن محدودیت هایی برای حضور این کاربران از طرف این شبکه ها اعمال میشود.

این محدودیت ها در واقع جریمه هایی هستند که شبکه های اجتماعی برای تخطی از قوانین خود بر حضور کاربران اعمال میکنند که شامل اکشن بلاک هایی محدود یا به طور کلی غیر فعال شدن دسترسی کاربران یا دیسیبل شدن پیج کاربران میباشد.

قوانین و ضوابطی که در برخی از اوقات  به شدت سخت گیرانه بوده یا این شبکه ها از چشم پوشی از آن ها کوتاه نمی آیند و در کشور ایران نیز به دلیل نبود ارتباطات رسمی بین دستگاه های مرجع رسانه و ارتباطات با این شبکه ها ، حقوق و منافع کاربران ممکن است در مواردی تامین نشود و کاربران ایرانی متضرر اصلی این فقدان ارتباطات بین المللی هستند.

 

چطور بفهمیم که پیج ما دیسیبل شده است؟

هنگامی که شما به صورت ناگهانی از پیج خود خارج میشوید دو حالت ممکن است رخ داده باشد یک اینکه پیج شما هک شده باشد (بازگردانی پیج های هک شده) یا اینکه پیج شما دیسیبل شده باشد .

در هنگام دیسیبل شدن صفحات اینستاگرام کاربران از پیج خود اخراج میشوند و در هنگام تلاش برای ورود به صفحه خود بعد از ورود رمز و نام کاربری با پیامی از طرف اینستاگرام(در ادامه مطلب این پیام را مشاهده میکنید) مبنی بر مسدود شدن دسترسی کاربر به دلیل عدم رعایت قوانین اینستاگرام مشاهده میکنند که تنها نشانه دیسیبل شدن صفحه شما میباشد.

 

رمز عبور صفحه را فراموش کرده ایم، باز هم میتوانیم متوجه شویم اکانت ما دیسیبل شده است یا خیر؟

چنانچه اگر رمز عبور خود را نداشته و یا در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطا مواجه میشوید، کارشناسان IGSST آمادگی دارند تا به صورت رایگان اکانت شما را بررسی نمایند که آیا اکانت شما دیسیبل شده است یا خیر. از این رو، میتوانید به راحتی با ارسال تیکت به پشیتبانی فنی، و ارسال نام کاربری اینستاگرام خود، درخواست بررسی مشکل نمایید. حتما در تیکت یک راه ارتباطی (تماس یا پیام) از طریق خطوط تلفن یا پیام رسان واتساپ و تلگرام ثبت نمایید تا کارشناسان ما بتوانند در سریع ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار نمایند و به حل مشکل شما اقدام نمایند.

 

 

چگونه میتوانیم اکانت خود را بازگردانیم؟

تیم پشتیبانی امنیت اینستاگرام IGSST.IR با اعضایی مجرب و متعهد با سابقه طولانی در حوزه های امنیت و کاربری اینستاگرام آمادگی دارند در سریع ترین زمان ممکن اقدام به بازگرداندن صفحات شما نمایند.

که کاربران گرامی میتوانند در انتهای همین صفحه با ثبت سفارش بازگردانی متناسب با صفحه خود اقدامات لازم در جهت انجام این مهم را به IGSST بسپارند.

 

آیا اکانت اینستاگرام من قابل بازگشت خواهد بود؟

IGSST همواره در تلاش است تا، اکانت های دیسیبل شده گزارش شده را تا حد الامکان بازگردانی نماید و تا به اکنون افتخار بازگردانی صفحات دیسیبل شده زیادی را داشته ایم. اما از این رو در بعضی از شرایط ممکن است پیج مذکور، به دلیل یکی از بند های بسیار مهم قوانین اینستاگرام غیرفعال شده باشد که در این مواقع، اکانت اینستاگرام شما قابل بازگشت نخواهد بود و کارشناسان وب سایت پس از مطلع شدن، این مسئله را با شما در میان خواهند گذاشت. اما به طور کلی اکانت های زیادی قابل بازگشت می باشند.

 

هزینه بازگردانی اکانت های دیسیبل شده چقدر است؟

هزینه بازگردانی صفحات اینستاگرام متناسب با نوع محتوا و تعداد فالور های این صفحات و دلیل دیسیبل شدن آنها متفاوت است.

اما IGSST ضمانت میدهد پایین ترین قیمت ها در بهترین سطح کیفیت خدمات را در سطح کشور به کاربران خود ارائه میشدهد و برای جلب رضایت مشتریان گرامی تا حد امکان در بررسی های دوره ای تعرفه های مختلف بازنگری و تعدیل شده و در بسیاری از موارد از افزایش تعرفه ها در دوره های متوالی صرف نظر میشود.

 

آیا هزینه پرداخت شده در صورت عدم موفقیت در بازگردانی ، بازخواهد گشت؟

تمامی محصولات و خدمات ارائه شده در IGSST.IR دارای ضمانت بازگشت وجه بوده و در صورت عدم موفقیت در بازگشت پیج ، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری به صورت کامل ظرف 24-72 ساعت به حساب مشتریان برگشت داده خواهد شد.

(قابل توجه است پروسه بازگردانی صفحات دیسیبل شده اینستاگرام متحمل زحمات زیاد برای کارشناسان فنی بوده و اجرای مراحل مختلفی را شامل میشود که تنها در مراحل آخر عدم موفقیت یا موفقیت در دستیابی به صفحات مشخص میشود و تا آن مرحله کارشناس متحمل صرف زمان بسیاری بوده است اما  IGSST بر اساس تعهد خود به مشتریان جهت رضایت حداکثری ایشان به جز در صورت برگشت کامل صفحات هزینه ای دریافت نمی نماید)

 

در چه شرایطی اکانت اینستاگرام هک شده شما، بازگردانی نخواهد شد؟

توجه نمایید در صفحه پیش نیاز ثبت سفارش بازگردانی پیج اینستاگرام دیسیبل شده ، موارد مورد نیاز اولیه ای تعیین شده است که به عنوان پیش نیاز محسوب میشوند و در صورت عدم دسترسی به اطلاعات مذکور قادر به ثبت سفارش نخواهید بود. لذا در صورت عدم دسترسی به یکی از اطلاعات پیشنیاز، با پشتیبانی ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم پیش از انجام سفارش صورت بگیرد .

چنانچه اطلاعات پیشنیاز در دسترس کاربر نبوده و اقدام به صبت سفارش نماید ، طبق قوانین و ضوابط وب سایت، سفارش شما لغو و مبالغ پرداختی عودت داده خواهد شد.

 

 

برای ثبت سفارش این سرویس کلیک نمایید

 

 

 

سفارش محصول

تعرفه بازگردنی

تعداد فالور

نوع کاربری

پیج اینستاگرام

ثبت سفارش

150.000

100-0

شخصی

شخصی

ثبت سفارش

175.000

500-100

شخصی

شخصی

ثبت سفارش

200.000

1000-500

شخصی

شخصی

ثبت سفارش

250.000

5000-1000

شخصی

شخصی

ثبت سفارش

300.000

20000-5000

شخصی

شخصی

ثبت سفارش

300.000

0-10K

برندینگ

تجاری

ثبت سفارش

350.000

به بالا10K

برندینگ

تجاری

ثبت سفارش

500.000

0-10K

فروشگاهی

تجاری

تماس بگیرید

تماس بگیرید

به بالا10K

فروشگاهی

تجاری

 

 

 

 

 

پاسخگویی و انجام سفارشات در چه بازه زمانی انجام میپذیرد؟ کاربران گرامی میتوانند در 7 روز هفته 24 ساعت شبانه روز سفارشات خود را ثبت نماند . با توجه به اینکه در برخی از سفارشات زمان برای کاربران بسیار حیاتی بوده و  هرچه سریعتر تمایل به انجام این اقدامات دارند ،میتوانند با ارسال پیام به پشتیبانی آنلاین درخواست خود را ثبت نموده تا در صورت امکان در اولویت بررسی قرار بگیرد. کارشناسان ما با توجه به شرایط کاری از 10 دقیقه الی 12 ساعت ، پس از تکمیل فرآیند خرید برای انجام سفارش و اقدامات لازم با شما ارتباط برقرار میکنند.در هر مرحله از انجام سفارش مشتریان گرامی میتوانند با برقراری ارتباط با پشتیبانی آنلاین IGSST ملاحظات خود را ثبت کرده و به کارشناسان ما منتقل نمایند تا سفارش در بهینه ترین حالت ممکن و در نهایت رضایت مشتریان گرامی به انجام برسد.